Tīri loģiski padomā - kā tas izskatās no malas, piem. dhl konstanti saņem pretenzijas no amazones par tajā saņemtajiem refund pieteikumiem. Tālāk jautājumi rodas dhl'am - ko mēs daram nepareizi - prece tiek piegādāta, paraksts saņemts, bet pretenzijas aug. Ja nekas nemainās (parasti nemainās), nekas cits neatliek kā atlaist darbinieku/piemērot sankcijas par darba tiesisko attiecību rupju pārkāpumu ( DL 101.panta pirmās daļas 2.punkts), kā rezultātā darbinieks tiek bez jebkādām problēmām atlaists pa pantu, cerībā, ka pretenziju skaits mazināsies, jo tām pieugot, zudīs uzticība komersantam, kā arī zūd peļņa. Pārvadājuma līgumos materiāltiesiskā atbildība gulstas uz komersantu, kas veic pārvadājumu, ja nav pielīgts citādāk (loģiski, ka nekad). Atkārtoju - nekad nebūs situācija, ka no šī neviens necietīs.
Neesmu ticis atlaists nekad, bet esmu palīdzējis to darīt.