Jump to content
GIGN Forum

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/11/16 in all areas

  1. Normāls krāns esi, ko lai saku
    4 points
  2. Tīri loģiski padomā - kā tas izskatās no malas, piem. dhl konstanti saņem pretenzijas no amazones par tajā saņemtajiem refund pieteikumiem. Tālāk jautājumi rodas dhl'am - ko mēs daram nepareizi - prece tiek piegādāta, paraksts saņemts, bet pretenzijas aug. Ja nekas nemainās (parasti nemainās), nekas cits neatliek kā atlaist darbinieku/piemērot sankcijas par darba tiesisko attiecību rupju pārkāpumu ( DL 101.panta pirmās daļas 2.punkts), kā rezultātā darbinieks tiek bez jebkādām problēmām atlaists pa pantu, cerībā, ka pretenziju skaits mazināsies, jo tām pieugot, zudīs uzticība komersantam, kā arī zūd peļņa. Pārvadājuma līgumos materiāltiesiskā atbildība gulstas uz komersantu, kas veic pārvadājumu, ja nav pielīgts citādāk (loģiski, ka nekad). Atkārtoju - nekad nebūs situācija, ka no šī neviens necietīs. Neesmu ticis atlaists nekad, bet esmu palīdzējis to darīt.
    1 point
  3. tad reāli un lēni sakot - tu dabon vienu itemu un naudu atpakaļ??? or es kaut ko nesaprotu?
    1 point
  4. Es ceru, ka autors saprot, ka šādi nodarbojoties, īstiem cilvēkiem(darbiniekiem) tiek reāli sapista dzīve - viņus vienkārši atlaiž, jo nav tādas situācijas, kurā atbildība uz nevienu negultos. Pievienojos komentāriem, ka šī topika autors ir zaglis-pidars un ceru, ka karma kaut kad tuvākā vai tālākā nākotnē atspēlēsies. Es ceru, ka Tu filtrē, ko runā. Domā, noliktavas darbinieks, pārvadātājs vai cilvēks pasta iecirknī ir vainīgs pie tā ka viņu atlaiž, jo redz kaut kāds pidars no austrumeiropas izdomā manipulēt ar refund politiku?
    1 point
×
×
  • Create New...