Paši pamati:
[link] Sākums 1 - Valve Hammer Editor Kofigurēšana.
[link] Sākums 2 - Kā uztaisīt četras sienas, grīdu, nokrāsot ar tekstūru un ielikt spēlētāja spawna vietu.
[link] Sākums 3 - Kā lietot tekstūras.
[link] Sākums 4 - Kā ievietot kartē "gaismu" un nokompilēt, lai var ielādēt iekš counter-strike.
Advancētākas lietas un efekti:
New![link] Kā darboties ar clip & vertex tūļiem(objektu griešana un transformācija). by Pieshels
[link] Kā sagatavot karti priekš cs (nevar iepirkties, ierochi mētājas uz zemes, u.c.)
[link] Pavisam vienkārša karte ārā, ar debesīm! Kā arī lietus un sniega efekti!
[link] Kā uztaisīt ūdeni kurā var peldēt, lavu kurā nomirst un citas lietas par func_water
[link] Kā izveidot plīstošus stiklus, kastes u.c. (func_breakable)
[link] Kā izveidot kāpnes, žogu kuram var redzēt cauri. Kā izveidot neredzamu sienu kurai nevar iziet cauri, bet var izšaut.
[link] Kā uztaisīt kustīgas durvis, parastas, rotējošas, dubultas.
[link] Kā uztaisīt auto. Video pamācība.
[link] Kā Uztaisīt cs_italy Vistiņu. Video pamācība.
[link] Kā uztaisīt kustīgu objektu, ievads func_tracktrain valstībā.
Papildus mapping lietas:
[link] Kā izveidot .wad tekstūru paku, ko izmantot kartēs.
[link] Kā iekompilēt textūras kartē, lai nevajadzētu savu WAD dot līdzi
[link] Kā izveidot kartes virsskatu (overview) kurš parādās spectate režīmā.
[link] Kā dekompilēt gatavu .bsp failu, iegūstot .map failu, ko var atvērt ar VHE. Kļūdu izlabošana.
Nedaudz teorijas
[link] Kā samazināt lagus paštaisītā kartē, pamatprincipi un NULL un HINT textūras
[link] LEAK atrašanas metodes
[link] Kā plānot karti, lai izveidotu veiksmīgus sadursmju punktus