Jump to content
GIGN Forum

Milkshape's Un Source :d


Recommended Posts

smiliez.de_2523.gif ok sorry bet te nebij sadaljas modelling... confused.gif

tā.. jaunie Source modeļi sastāv no vairākiem failiem un acīmredzot ir pilnīgi.. uztūnēti..

Tāpēc gribēju zināt kā Source Modeļus var ievietot iekš MilkShape3D.. pārveidot uz to formātu tongue.gif šur tur esmu jautājis, šur tur meklējis, pagaidām nekā smile.gif

76.gif

nu jautāju tapēc ka mosh ziniet, jo arī mappingaa tiek izmantots MilkShape tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

pirmais ko vajag dariit ir decompailot to *.mdl failu ar šo tooli ja ir source modelis

bet ja ir hl1 modelis tad pietiek ar MilkShape3D jo tajaa ir iebūvēts gan decopaileris gan compailers :]

otrais izpēti noka sastāv modelis pac modelis satav no vairakiem *.smd failiem no kuriem 1 ir pac modelis ar skeletu ujn parējie ir animacijas faili kas satur informāciju kā modleja skelets deformējās source modeļiem tekstūras atrodas atsevišķā failā kas ir atrodams ieks materials foldera bet hl1 modeļiem tekstūras ir iekopailotas kopā ar modeli.

tad tur vēl vajadzetu būt *.qc failam kas satur informāciju par modeli tur ir norādīts kādas tekstūras un animācijas modelis izmanto kā ari modelja centra koradinātas.

modeļa fails ko var meiģināt atvert ar MilkShape3D ir *.smd var arī atvert modeļa skripta failu *.qc bet tam es labak ieteiktu izmantot notepad :].

un source modeļu *.smd failus labāk vērt vaļa ar 3dmax kam ir pievienots hl2 *smd plugins to var atrast šeit

lai nokompailotu modeli lietošanai vajadzēs Source modeļiem un HL1 modeļiem

ja ir kļudas pareizrakstiiba tad man ir vienalga }:>

Link to comment
Share on other sites

pirmais ko vajag dariit ir decompailot to *.mdl failu ar šo tooli ja ir source modelis

bet ja ir hl1 modelis tad pietiek ar MilkShape3D jo tajaa ir iebūvēts gan decopaileris gan compailers :]

otrais izpēti noka sastāv modelis pac modelis satav no vairakiem *.smd failiem no kuriem 1 ir pac modelis ar skeletu ujn parējie ir animacijas faili kas satur informāciju kā modleja skelets deformējās source modeļiem tekstūras atrodas atsevišķā failā kas ir atrodams ieks materials foldera bet hl1 modeļiem tekstūras ir iekopailotas kopā ar modeli.

tad tur vēl vajadzetu būt *.qc failam kas satur informāciju par modeli tur ir norādīts kādas tekstūras un animācijas modelis izmanto kā ari modelja centra koradinātas.

modeļa fails ko var meiģināt atvert ar MilkShape3D ir *.smd var arī atvert modeļa skripta failu *.qc bet tam es labak ieteiktu izmantot notepad :].

un source modeļu *.smd failus labāk vērt vaļa ar 3dmax kam ir pievienots hl2 *smd plugins to var atrast šeit

lai nokompailotu modeli lietošanai vajadzēs Source modeļiem un HL1 modeļiem

ja ir kļudas pareizrakstiiba tad man ir vienalga }:>

jaa bet kad es griu atveert failu caur open( milkshapee tu raada ka driikst tikai kaut kaadu m3sd falu ,kautkas tamliidziiigs kapee taa? ) caur kukrieni tad vajag atveert!! sorry par kljuudaam!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
jaa bet kad es griu atveert failu caur open( milkshapee tu raada ka driikst tikai kaut kaadu m3sd falu ,kautkas tamliidziiigs kapee taa? ) caur kukrieni tad vajag atveert!! sorry par kljuudaam!!

spied import > half-life .smd

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...