Jump to content
GIGN Forum

Screenshotu topiks


macho
 Share

Recommended Posts

Tātad, šis ir skrīnšotu topiks. Here iz da rules

1. Tev ir jāieposto skrīnšots no jebkuras spēles, kas tev šķiet ir ļoti interesants.
2. Paskaidro kāpēc skrīnšots ir interesants tā lai cilvēki, kuri spēli nespēlē, saprastu.
3. Liekam vienu skrīnšotu dienā, bet ja ir no vairākām spēlēm, tad var arī vairākus

Piemērs: šis skrīns ir no Hearthstone. Pretiniekam bija pirmais gājiens un šis ir tāds "mode" kur spelli maksā nevis mana (kas katru gājienu palielinās) bet HP - čalis uzlika divus firelands portal, kas maksā 7 mana. Firelands portal deals 5 damage un summono randomu kārti, kas maksā 5 mana. Abi spelli iemauca man pa seju un uzražoja 2 5dropus. Par nelaimi man, viens no 5 dropiem bija tāds, kas visiem minioniem ar tagu "beast" dod charge (uzreiz var maukt pa seju), bet otrs bija beasts ar milzīgiem statiem, attiecīgi abi man iegāza pa ģīmi un es principā spēli varēju beigt vēl to nesācis, jo nākamajā raundā es nevaru izmantot savus spellus, jo tie man tērēs HP.

Interesanti tas ir tāpēc, ka čalim smagi noveicās - ne tikai viņam vajadzēja abus firelands portal pašā spēles sākumā, viņiem vēl arī vajadzēja uzģenerēt
a) kārti kas dod charge
B) kārti, kurai var iedot charge un kurai ir labi stati
spēlē ir diezgan daudz 5 mana cost minioni.

nav pats interesantākais skrīnšots, bet derēs kā piemērs.

 

Screenshot_20170831-083514.png

Link to comment
Share on other sites

Es agrāk biju stacking māsters flash spēlītē.

Ja nu gadījumā it's not obvious, tad skrīnšots ir episks ar to, ka es sastakoju veiksmīgi uz 3 APLĪŠIEM un viens no trijstūriem ir otrādi. Tur visam bija jābūt precīzi pa vidu, citādi nekas nesanāks.

bY9Z5.png

Link to comment
Share on other sites

Vakar, pēc LV laika, aptuveni, plkst. 23:00, sākās lielākā ciņā EVE Online vēsturē. Cīna par 9-4RP2 sektora Citadeli. Kopējie dati vel nav apkopoti, bet bēt neoficiālas informācijas, vienubrīd cīņas laukā vienlaicīgi(vienā vietā) piedalījās 6200 cilvēku(kosmosa kuģu). Nezinu par citām spēlēm, bet tik daudz spēlētāju vienā PVP cīņā, cik man zināms, nekad nav piedalījušies un citas spēles nemaz nepiedāvā.

Notika cīņa par spēles lielāko(spēlētāju uzbūvējamo), šobrīd spēlē pieejamo, kosmosa staciju - Keepstar citadeli. Cīņu pārstāvēja lielākoties divas konkurējošās koalīcijas - Goonswarm Federation(Aizstāvošā puse) un Ziemeļu koalīcija(Uzbrūkošā puse), kur šoreiz lielākoties pārstāvēja Pandemic Horde.

Cīņas mērķis bija iznīcināt Aizstāvošās puses vienu no lielākajām citadelēm, kas šobrīd atrodas ļoti taktiski labā vietā. Citadeles iznīcināšana norisinājās 3 soļos. Pēc spēles mehānikas, no sākuma tiek iznīcināts Vairogs, pēc tam Bruņas un pēdējā ir Struktūra. Pa vidu katram ir solim ir pārtraukums(aptuveni diena), kuru laikā citadele ir neievainojama. Katrai daļai ir noteikts laiks(taimeris), kura laikā ir iespējams katru no soļiem iznīcināt. Ja tiek nodrošināts pietiekošs damage pa Citadeli, tad taimeris tiek apstādināts līdz tiek iznīcināta citadele. Ja ir nepietiekošs damage, tad taimeris atkal sāk iet uz priekš un iztekot laikam - viss sākas no sākuma.

Šis bija jau pēdējais solis, pēc kura citadele vai nu tiek iznīcināta, vai iestājas aptuveni 5 dienu neievainojamība. Pirmos divus soļus veiksmīgi bija izcīnījusi uzbrūkošā puse un šobrīd bija palicis vel tikai viens solis lai uzbrūkošā puse iznīcinātu citadeli.

Pēc aptuvenajām aplēsēm, šajā cīņā iesaistīto kuģu summa, pārvēršos tos reālā valūtā - sastādīja vismaz 500K+ USD.

Lai arī izskatījās, ka uzbrukums iet veiksmīgi, tomēr beigās Aizstāvošā puse tomēr spēja neitralizēt lielāko daļu no Uzbrūkošās puses damage un citadele tika veiksmīgi aizstāvēta.

Īstenībā bija diezgan dīvaini, jo Uzbrūkošā puse neizmantoja visu sev pieejamo resursu, iespējams tāpēc, ka viņu pašu sistēma viņiem notiek karš ar citu korporāciju. Bija redzams, ka Aizstāvošā puse, cīņas otrajā pusē, iemeta nelielu daļu(~40) no sev pieejamajiem, spēles spēcīgākajiem kuģiem - Titāniem(~900 USD/gab). Uzbrūkošā puse diemžēl neveica šādu darbību un cīņā ar Titāniem nepiedalījās. Ir zināms, ka Uzbrūkošajai pusei pēc pavēles gaidīja un bija gatavi pievienoties vel aptuveni 2000 spēlētāju. Ja Uzbrūkošā puse un Aizstāvošā puse būtu pilnībā izmantojusi savu resursu, tad cīņa būtu ievilkusies uz pāris dienām un kopējās cīņas lauka summa būtu stipri virs 1milj. USD.

Es pats personīgi nepiedalījos tur, jo diemžēl laiks neļāva, bet mazliet vēroju strīmu. Screenšoti ir no 2 cīņas etapa. Kopējo cīņas lauku ir grūti nofočēt, jo tas ir tik milzīgs, kas principā ja uzliek visu, tad neko vairāk par maziem punktiņiem nevar redzēt.

Pirmajā screenšotā. Divi no aizstāvošās puses skaistākajiem Titāniem - "Avatari", uz citadeles fona.

Otrajā screenšotā. Uzbrūkošās puses, viens no "Battleship", kas dodas citadeles virzienā.

39738217001_46436ebc08_o.thumb.png.74cbd4f6a7da23658ed7cccb1a8212af.png

27959721209_bffa157f75_o.thumb.png.23b3ca41540ebeb787579258ea33e74c.png

Link to comment
Share on other sites

Inčīgi. nav tā, ka nenormāli lago visiem pie šitādiem apjomiem? Atceros, ka kaut kad lasīju par iepriekšējo lielāko cīņu un to ka kopā bija kādi 40 titāni iznīcināti. Jocīgi, ka uzbrucēji viņus neizmantoja, tie laikam ir paši jaudīgākie.

Jocīgi arī, ka ir tā neievainojamības lieta - tu nezini, kāpēc tā?

Link to comment
Share on other sites

Jā, tiem, kas piedalījās pašā spēlē noteikti nebija ļoti komfortabli. Kaut gan pie cīņas ir iespējams atslēgt visas smukās animācijas un citas lietas, ka beigās tomēr ļauj paveikt to, ko tev bija jāizdara.

Kas ir interesants ar EVE. Ja piemēram, ikdienā visas PVP(neliela izmēra) cīņas un citas aktivitātes notiek ar normālu ātrumu. Tad piemēram šāda apjoma cīņās, kā bija vakar, ieslēdzas tā saucamais Slow motion, jeb "Time Dilation". Tas nozīmē, ka visas darbības šajā sistēmā tiek palēninātas, atkarībā no cilvēku skaita.

Piemēram: Ja parasti lai nokļūtu no punkta A līdz punktam B, nepiešamas 30 sekundes, tad pie TiDi, tas notiek 1 minūti, kaut arī visi rādītāji(ātrums, u.c.) paliek nemainīgs.

Tas palīdz lai pie šāda mēroga cīņām, būtu daudz vairāk laika, lai izdomātu nākamo darbību. Kā arī protams nebūtu tik lieli lagi un slodze uz serveriem. Ja šādas darbības nebūtu, tad reaģēt šāda mēroga cīņa būtu gandrīz neiespējami un cīņa nebūtu baudāma.

Kas atteicas uz Uzbrucēju Titāniem. Jā, grūti spriest kāpēc viņi neiemeta cīņā tos. Kā jau teicu, viens iemesls varētu būt tāds, ja viņi iemestu iekšā savu Titānus, tad pretinieks noteikti atkal iemest papildus Titānus un tas tikai nozīmētu, ka Uzbrucējs vai nu zaudēs savus Titānus, vai arī jāiet uz pilnu banku. Pieņemot to, ka viņiem savās mājās notiek karš ar citiem, tas būtu neapdomīgi un ļoti riskanti, jo šīs cīņas iznākums nebūtu zināms.

Pietam, ja visi ietu uz pilnu banku, tas nozīmē, ka tie visi kas tur piedalās, būtu iesprūduši šajā cīņā uz vairākām dienām. :) 

Par to citadeļu ievainojamību. Jā, viedokļi dalās, citi saka, ka tādai lietai nebūtu jābūt un vienmēr, jebkurā laikā būtu iespējams iznīcināt. Savukārt otra daļa piekrīt, ka kaut kādai aizsardzībai ir jābūt, pretējā gadījumā, nav reāli aizstāvēties, jo ne vienmēr visi ir onlainā, savukārt ja ir zināms aptuvenais laiks, kad stacijas ir ievainojamas, var kaut kā sagatavoties. Pagaidām izstrādātāji ir izveidojuši šādā veidā.

 

Link to comment
Share on other sites

ne vienmēr visi onlainā - par šito lasīju čali, kas bija kaut kāds ekonomists vai kas eve-online un viņš principā 24/7 bija gatavs ka viņam zvana un viņš mauc iekšā darīt ģēlas. Diezgan sikk. A kurā no tām pusēm tu piedalījies?

Link to comment
Share on other sites

Jā, protams, tādi cilvēki pastāv, kas ir gatavi iet iekšā jebkurā laikā, bet ne jau vairākums.

Es neesmu ne vienā no šīm pusēm. Pārāk daudz drāmas abās pusēs, pietam esot kādā no šīm koalīcijām, pastāv liels risks dabūt pa seju darot ikdienas lietas, kas gala rezultātā var arī neatmaksāties.

Kā jau rakstīju, nesanāca būt tieši klāt, bet ja būtu, tad vienkārši maliņā pasēdētu un paskatītos kopā ar popkornu. :) 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...