Jump to content
GIGN Forum

Padomi par auto iegādi


Glud!naTajs
 Share

Recommended Posts

Čau,

Izmantojot ziemas priekšrocības, kad autiņiem krīt cena, lūkoju pēc 3. sērijas BMW. (līdz 6000 eiro)

Iepriekš ar auto iegādi nav bijusi nekāda pieredze, tāpēc vajag jūsu zināšanas.

  • Kā pārliecināties par to, cik patiesi ir ss.lv sludinājumi? (un vai vispār tur ir vērts ko meklēt?) Piemēram šis https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/hgixe.html vai šis https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/bijnk.html
  • Cik daudz par mašīnu tehnisko stāvokli un vēsturi var noteikti autoservisa diagnostikā. (un cik vidēji tāda pārbaude izmaksā)? 
  • Ar kādu nobraukumu vairs mašīnu neatmaksājās pirkt, ja no vecajām iekšām nekas nav mainīts?
  • Vai sūtīšana no Vācijas ir drošāks variants? 
  • Kas vēl ir "must know", kas man jāzina?

 

Gaidīšu jūsu palīdzību.

 

Link to comment
Share on other sites

Ļoti lielākajai daļai no tiem auto nobraukums būs tīts. Par tehnisko stāvokli servisā var noteikt sākot no gandrīz visa, beidzot ar neko, atkarībā kāds serviss. :) Var mēģināt par 2 eur ņemt pakalpojumu, kas pēc VIN skatās vēsturi pie dīlera. Manam BMW tā vēsture beidzas 2010. gadā - kas pēc tam noticis HVZ. Must know - defekti būs jebkuram lietotam auto, atkarībā cik lieli. Principā, es pērkot lietotu auto par tādu summu rēķinos, ka no auto cenas jāatliek vēl 20% turpmākajiem remontiem. Izskatās, ka arī priekšējie bremžu diski prasās uz maiņu. Turklāt, šim ar nobraukumu kaut kādi brīnumi jau bijuši CSDD 2015. gadā, turklāt pēdējā tehniskajā kaut kādas ziepes ar dzinēja dūmošanu bijušas.

Edited by kRi
Link to comment
Share on other sites

Parcik pats esmu tehnisks cilvēks, tad visu kas uzrakstīts ss uzskatu par fufeli, spidometru sagrozīt ir pusstundas jautājums..

Reāli, tev interesē tikai un vienigi vai laicīgi ir mainīta eļļa, vēlams biežāk kā "laicīgi" ko ieteicis ražotājs, kāpēc biežāk ?

jauns vw golf7 no salona nenobrauca 100k jad turbīna izjuka dēļ tā ka ražotājs rekomendējis savu "long life" eļļu, kā rezultātā, nomainot eļļu trīs reizes, turba bija sadilusi un metama, tad sākās garantijas procesi utt.. ķēpīga lieta..

Ja redzi izsēdētu salonu, nodilušu stūri / ātrumkloķi, un spidometrā rāda <300k tad zini ka tur kaut kas nav tīrs..

Pati diagnostika, pacelt uz pacēlāju un pieslēgt pie kompja varētu aizņemt stundu +/-, cenas gan nezināšu, pieslēgt pie diagnostikas aprīkojuma pārsvarā maksā +/-25

 

Link to comment
Share on other sites

diagnostiku piesaki oficialajā dīleru servisā, tur jāpiesaka arī laiks, 50 euro, paskatīsies praktiski visu, protams ir iespēja daudzko noslēpt,ja nodzēš kļūdas, piem ja kondicionieris nestrādā.u.t.t   var apskatīties auto dna, citreiz noder un var caur to zilus brīnumus jau uzzināt. sūtīšana no vācijas neko negarantē, var tikpat iegrābties cik te. Ja auto kautkas galīgi nav kārtībā, tad pārdevējs jau mūk tiko piemini, ka vedīsi uz servisu skatīties:D ir tā dzīvē pāris reizes gadījies. pirms gada nopirku auto, biju uz diagnostiku, arI paskatījos vēsturi,  esmu ieguldījis tik 100 eiro lietā ko diagnostikā nepamanīja jo bija nodzēsta kļūda. 

Link to comment
Share on other sites

Es arī šobrīd eju cauri šim procesam, man vienmēr liekas, ka visas mašīnas ir maksimāli sapistas pie pārdošanas un cena liekas neadekvāti augsta tām, kas izskatās vismaz puslīdz nenojātās.

Šobrīd metu acis uz Legacijām >2009 gada. Latvijā 9k+, Igaunijā 8-9k, Vācijā 8k, Lietuvā 6-7k.

Kā tā var būt? Lietuvā patiešām tur ir tādas miskastes, kas uz pēdējiem punķiem turās? Ir pazīstams čalis arī, kam ir placis Latvijā un dzen mašīnas no Lietuvas (brauc skatas - ja ir, pērk, ja nav neko nepērk). Nu nevar būt, ka placis reali dzīvotu, ja tur tikai galīgākas miskastes būtu.  Iepriekšējā mašīna dzīta no Vācijass tākā tāds variants arī pastāv tikai galīgi neiebraucu, kā var būt cena Lietuvā (dzītas no Vācijas lielāka daļa tāpat) zemāka kā Vācijā. 

Spidometriem arī galīgi negribas ticēt, es rēķinos 2009.gada mašīnai ar ~150km, ja mazāk, tad jau jāuzdod jautājumi. Neviens nepērk jaunu mašīnu, lai garāžā stāvētu, tādas reali pērk, ja vajag katru dienu kratīties entos km un grib to darīt komfortā. Man šobrīd dienā sanāk 100km min., t.i. nedēļa 500km, t.i. 26`000 gadā. Reiz septiņi ~180kk km spidometrā.

 

Arī par "ziemas cenām" patiešām tas kaut ko baigi svārsta? Es kaut kur redzēju apkopojumu, ka tieši feb-maijs ir zemākas auto cenas, bet nu es neticu, ka uz tavā gadījumā 6k tā cena svārstās vairāk pa 500 eur. 

 

Iemetīšu pat linkus, lai uzskatāmi

http://latauto.tvnet.lv/sludinajumi/lietotas-automasinas?fk_place_countries_id=0&make_date_from=2009&make_id=46&model_id=312&order_by=2&order_direction=ASC

https://www.autoscout24.de/ergebnisse?mmvmk0=67&mmvmd0=2025&mmvco=1&ctf=2&pricefrom=500&fregfrom=2009&powertype=kw&cy=D&atype=C&ustate=N%2CU&sort=price&desc=0

https://www.ss.lv/lv/transport/cars/subaru/legacy/filter/fDgSeF4belM=.html

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?b=23&ae=2&bw=722&f1=2009&j=1

 

Igaunijā šonedēļ divas aizgājušas pa 8k. Te arī var redzēt, ka tas pats subārs, kas ir 5,7 (4,7 eksports ārpus Lietuvas) Igaunijā iemests pa 7,3k. :)

Link to comment
Share on other sites

Tu jau zini, ka man ir daudz ko pastāstīt par e9x.

Pārbaudīt jādzen pie BR, atsaucīgākais bmw servisa īpašnieks pie kura esmu bijis.

Bet tā jā, lasi topiku powerā, ļoti daudz ko uzzināsi kuru motoru vajag un ar kuru var sanākt ziepes utt.

Vairāk man slinkums rakstīt, vajag satikties ;)

p.s. pats sāku lēnam domāt par sava e91 tirgošanu, bet nu nebūs pa 6k :D

Link to comment
Share on other sites

On 3.1.2017. at 5:56 PM, Glud!naTajs said:

Kri, tu savu autiņu pirki caur ss.lv? 

Ar cik stundām ir jārēķinās, vedot autiņu uz diagnostiku?

Es savu pirku iespējami sliktākajā variantā, Rumbulas placis, kaut kāds arbuzņiks, uz servisu nedzinu, pat tolkam pats neizbraucu. Var teikt, ka paveicās, bet cik dzirdēts tā notiek ļoti reti :D

Link to comment
Share on other sites

Es šo nesaprotu nekad, vai patiešām grūti ir pieminēt kur pirkta? Ja bail teikt firmu, ir daudz veidi, kā pateikt caur puķēm - piemēram adrese. Es gan nezinu vai no plačiem pērkot ir kaut kāds pirkuma apliecinājums t.i. čeks/līgums, bet nu tos jau nu gan var pievienot šādiem rakstiem.

Tautai savi (arī sveši) varoņi ir jāzin. 

Link to comment
Share on other sites

BR ir Valērijs ar niku Black_russian viņam pieder šis kantoris.

Tev jau powerā pa lielam pirmajos postos atbildēja, neņemt mazu benzīnu. Es tomēr rūpīgi meklētu 2d (jā nav nekas baigi labāks par mazu benzīnu, bet viņi ir nesalīdzināmi  vairāk) Un tas ka tuvākā gada laikā ieliksi 1K ar ir diezgan droši.

Ja pie sava budžeta piemetīsi vel kādu 1,5K varētu runāties par manu 3d, es Tev toč godīgi visu par auto izstāstītu :D

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Pusdzīvais said:

BR ir Valērijs ar niku Black_russian viņam pieder šis kantoris.

Tev jau powerā pa lielam pirmajos postos atbildēja, neņemt mazu benzīnu. Es tomēr rūpīgi meklētu 2d (jā nav nekas baigi labāks par mazu benzīnu, bet viņi ir nesalīdzināmi  vairāk) Un tas ka tuvākā gada laikā ieliksi 1K ar ir diezgan droši.

Ja pie sava budžeta piemetīsi vel kādu 1,5K varētu runāties par manu 3d, es Tev toč godīgi visu par auto izstāstītu :D

Gludais tev onecoinos piemetīs, splits taču!

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Pusdzīvais said:

BR ir Valērijs ar niku Black_russian viņam pieder šis kantoris.

Tev jau powerā pa lielam pirmajos postos atbildēja, neņemt mazu benzīnu. Es tomēr rūpīgi meklētu 2d (jā nav nekas baigi labāks par mazu benzīnu, bet viņi ir nesalīdzināmi  vairāk) Un tas ka tuvākā gada laikā ieliksi 1K ar ir diezgan droši.

Ja pie sava budžeta piemetīsi vel kādu 1,5K varētu runāties par manu 3d, es Tev toč godīgi visu par auto izstāstītu :D

Kas tur par fišku ar to mazo benzīna motoru? Viņi ātrāk tiek nojāti? 

No kāda tilpuma sākās jēdzīgie motori, 2,5?

Man gribās sedanu, nevis universāli, bet izskatās, ka E90 bundža par tādu budžetu nespīd. :/

Link to comment
Share on other sites

Slāpekli, nedaudz pa dārgu priekš gludekļa budžeta tevis piedāvātais variants.

 

Gludekli, nafig tev ņemt pliku kā celi e90 bundžu? Labāk pa to ciparu paņem labu e46, būs gan vizuāli smukāks, gan arī dabūsi ekstras. Pa tagadējo ciparu tev sanāk e90 ar lupatas salonu, parastām lampām, bez navi, bez normālas mūzikas and so on.

Link to comment
Share on other sites

LAVRX, es tā arī sapratu, ka manā budžetā jēdzīgs E90 nesanāk (vidēji cena ap 8k)

Tomēr tā E90 bundža man vizuāli patīk labāk. 

Tā vien gribās nočekot šito sludinājumu, cena astronomiski zema, bet mašīna ar normālu komplektāciju un navarotiem. Tur stabili kaut kas nav kārtībā, ne? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/hgixe.html 

P.S ļoti maz ir sludinājumu 325 un 330 modeļiem :/

Link to comment
Share on other sites

Tajā sludinājumā ir visas klasiskās frāzēs kādēļ to sludinājumu vienkārši nelasīt kurnu vel braukt skatīties -

Individual

"No Vacijas"

Sedies un Brauc.

Ir jaredz tikai un noteikti "Dzive"

-Pilnaka Komplektacija / Individual Edition / Shadow Line,

 

p.s. vel tik pietrūkt frāzes - palīdzēs nokārtot līzingu, 100% oriģinālais noskrējiens.
pat nedomā braukt skatīties. protams, ja gribi galvassāpes un pēc tam visiem teikt, ka bmw ir mēsls un plīst visu laiku, ta droši skaties.
p.s.s. jā, vajag 8k.

Ka jau teica, es ar ņemtu labu e46 pa kādi 4k.

 

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, LAVRx said:

Pilnākā komplektācija - OMFG. Kur tādi pajoļi rodās. Grūti saprast.

Es paskatījos uz to pilnāko komplektāciju man acis sāka asiņot..

 

p.s. jā pēc tam tik pamanīju gludā budžetu :) 

Link to comment
Share on other sites

Tas sludinājums takš ir pilnīgs perekups, tur nav nekā.

bmw nav tādas shadow line

tā nav sporta stūre

tur nav neviens LED lukturis

tur vienīgais ko var mēģināt uzskatit par ekstru ir kruīzs un el nolokāmie spoguļi.

Tad vari padomāt, ja tirgo perekups, kurš vismaz uzvāra 1K, tad padomā, kāds e90 ir pa 4k. es toč nevēlos zināt :D

Link to comment
Share on other sites

Ok, mindsets pārslēgts uz E46 bundžu, neko darīt :) 

Te viens kārtīgs zvērs - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/bxlcen.html

Klau, tā kā E46 ir 15+ gadus veci, kā ir ar rūsu? Nav tā, ka lielai daļai pēc tam viss ir jāmetina un jāpārkrāso?

Un te jau parādās mašīnas ar 350000+ km nobraukumu. Kas darās ar motoru, siksnām n stuff? 


P.S Šādi sludinājumi laikam līdzīgi standarta interneta scamiem :)
  Image result for dating ads

Link to comment
Share on other sites

Ja nekļūdos e36 nav problēmu ar rūsu, ja nav šķilts un ķīniešu detaļas saliktas.

Par motoru Tev baigi uztraukties nevajadzētu jo īpaši ja tu skaties uz 3.0 benzīnieku, kas man liekas ir neprāts. Labāk 3.0d - ies labāk un būs 2x ekonomiskāks, vienīgais par ko varētu uztraukties dīzelim ir turbīna.

Par konkrēto sludinājumu - tur jau atkal nedaudz dirš čalis par komplektāciju, bet ne tik skarbi kā par to e90 :D

Lai gan pārliecinoši saka, ka 285k oriģināls nobraukums. Galīgi negribu ticēt. 2002. gads un 285k, kaut kā baigi aizdomīgi.Tas jāskatās uz vietas. Ne vienmēr ir traģēdija ja nokruķij, mašīna pati par sevi var būt laba, nokruķij lai vēl nedaudz cenu paceltu.

Link to comment
Share on other sites

Ir lieta ko atcerēties par e46 - piem., ja pērc lielmotora e46/m3, obligāti tikai pēc 2002. gada, jo līdz tam daļai ir problēmas ar plaisām pakaļējā tiltā (laikam(?) vietā kur stiprinās reduktors), ko 90% gadījumu izraisa mašīnas launch vai nemākulīga ātrumu pārslēgšana. Tilts vienkārši netur griezi un plīst.

Lasāmviela.

Lasāmviela 2

ja ko atcerēšos, piemetīšu klāt, bet piekrītu, ka nopakots e46 vienmēr ir labāka izvēle par nabadzīgu e90

 

konkrētajam e46 nav pat 16:9., līdz ar to jau startā tur nav "vispilnākā" komplektācija. Ganjau vēl kaut ko var atrast kas trūkst.

 

16:9 navigācijas ekrāns

Edited by enjoi
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...