Jump to content
GIGN Forum

Seko speles attistibai


SuperRembo
 Share

Recommended Posts

Teoretiski es censos izveidot pietuvinatu speli "Chip and Dale".

Izstrades laika tiek random, design izmantots.

Sitik koda vajag, lai tik noskaidrot redzet, kad pie zemes pieskaras musu varonis.

{
   public var _HitGround:Bool;
   public var _LimitToTiles:Bool;
   public var _ExcludedGroups:Array<Dynamic>;
   public function new(dummy:Int, actor:Actor, engine:Engine)
   {
    super(actor, engine);
    nameMap.set("Hit Ground?", "_HitGround");
    _HitGround = false;
    nameMap.set("Limit To Tiles?", "_LimitToTiles");
    _LimitToTiles = false;
    nameMap.set("Excluded Groups", "_ExcludedGroups");
    _ExcludedGroups = [];
    nameMap.set("Actor", "actor");
   }
   override public function init()
   {			  /* "Inputs:" */	    /* "None" */	    /* "Outputs:" */	    /* "\"On Ground?\" -- <Boolean> Actor Level Attribute" */
    addWhenUpdatedListener(null, function(elapsedTime:Float, list:Array<Dynamic>):Void
    {
	    if (wrapper.enabled)
	    {
		    actor.setActorValue("On Ground?", _HitGround);
		    _HitGround = false;
		    propertyChanged("_HitGround", _HitGround);
	    }
    });
    addCollisionListener(actor, function(event:Collision, list:Array<Dynamic>):Void
    {
	    if (wrapper.enabled)
	    {	    /* "Don't consider collisions with sensors as hitting the ground" */
		    if (event.thisCollidedWithSensor)
		    {
			    return;
		    }	    /* "If we only want to detect collions with Tiles, and the Actor hit something other than the tile -- Quit" */
		    if ((_LimitToTiles && !(event.thisCollidedWithTile)))
		    {
			    return;
		    }	    /* "If we are excluding certain Actor Groups - check those here and quit if appropriate" */
		    if ((_ExcludedGroups.length > 0))
		    {
			    for (item in cast(_ExcludedGroups, Array<Dynamic>))
			    {
				    if ((("" + item) == ("" + internalGetGroup(event.otherActor, event.otherShape))))
				    {
					    return;
				    }
			    }
		    }	    /* "If we get here and detect a bottom collision, we're on the ground" */
		    for (point in event.points)
		    {
			    if ((Math.abs(Math.round(Engine.toPixelUnits(point.normalY))) > 0.1))
			    {
				    _HitGround = true;
				    propertyChanged("_HitGround", _HitGround);
				    return;
			    }
		    }
		    if (event.thisFromBottom)
		    {
			    _HitGround = true;
			    propertyChanged("_HitGround", _HitGround);
			    return;
		    }
	    }
    });
   }
   override public function forwardMessage(msg:String)
{}}

Edited by SuperRembo
Link to comment
Share on other sites

Īstenībā laba ideja. Visas vecās reanimētās spēlītes parasti ir diezgan populāras. :) Galvenais ir nepārspīlēt ar visādiem "uzlabojumiem". Respektīvi jo tuvāk oriģinālam jo labāk.

Vēl vari kādreiz pamēģināt ko līdzīgu Gold Runner'am uztaisīt. Tā bija diezgan adiktīva spēlīte...

Edited by LAVRx
Link to comment
Share on other sites

Galvasapes sagada otra platforma un pareizs koliziju izvietojums.

Sobrid photoshop basic petu, jo man uz rokam ir 500 bildes 64x64 un dazas nestandarta izmeru.

Un visu vajag savietot 2-4 lielos .png, kaut kas lidzigi ka sprite.

Pilnīgi neko nesapratu :D

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Man looti noderetu kads specialists.

Kas varetu photoshopa sataisit spraitu, ko tml.

Piem 1024x1024 blank bilde, sadalit ar grid 64x64, un salipinat visas manas bildes uz vienas giga bildes.

Luk piemers kur es centos ar savu skill lipinat.

90% der, bet vienalga ir nobides, tapec vajag kadu pro, jo sini bilde ir tik 1/7 no visam manam bildem.

https://www.dropbox.com/s/wbg4qzhrc87a05d/Tile64.png

Link to comment
Share on other sites

Nu vispar taas ir slepenas funkcijas =D.

Sja piespraudisu run animaciju.

X=RUN

Leciena C=kaut kas uber trieciens pret zemi (varbut nakotne noderes ipashi cietos pretiniekus midit)

Update: 0.031

Podzina x safixota, aizvakts smagais kritiens(jo domaju bus par kaudze ar pogam savadak prieks mobile) x- paliks prieks web versijas.

Link to comment
Share on other sites

Nu idejas jau minēju, uztaisi Čupiņas, jeb veco gold miner, vai kā viņu sauca, kas uz žiletona bija... Šitā tava spēle izskatās pēc kaut kāda bērnu mēsliņa... boring as fuck.

ŠIto vo, lode runner:

loderunner-game.png

Kāda tev vispār ir mērķauditorija? Pagaidām izskatās, ka tu tēmē uz bērniem - 12g, kuriem ka tik kaut ko padzenāt, pofig, kas tas ir :) Tobiš kāpēc tu netaisi to, kas tev pašam varētu patikt? Vai tev patīk tās čūskas un šitas brīnums? :)

Link to comment
Share on other sites

Flappy bird ir norietejis etaps cik es petiju visas parodijas.

Bet man ir doma kadu 3-4 limeni sataisit uz flappy bazes, ka hero ar tepiki lido, tikai tur nebus endless run, bet noteiktu gabalu jaizlido.

Spaidot to vienu pogu, lai nenogazas.

Primitivi uz parejas game core man ir sadas idejas.

1)Salasit pa karti x,y,z itemus, lai atverto durvis uz level end.

2)Dazas vietas pogas piespiest, lai var cita sektora tikt, tur vel poga, tad ap sakumu atveras durvis kur ir poga kas atver pedejas durvis level end.

3)Paris enemy ar atskirigu logiku

4)Kaut kadus bosus, ja apgusu

5)Defaulta izsvaidit redzamos un neredzamos dargumus,

6)Iemontet kadu secret apgabalu karte

7)Lekasana ka duck tales ar spieki

8)Flappy bird style dazos limenos

9)X-Shit kad bus 1-8 realizeti.

Edited by SuperRembo
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...