Mr.SliDerS Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Sveiki! Nesos pēc visiem komentariem un īsti nevaru saprast, kā palaist uz IPB3 foruma calladmin pluginu! Visu sql itkā izvelku pareizi, bet varbūt arī prefix esmu kļūdiejies, Nu katrā gadijumā man viņš neizvelk neko uz chatu! Ir iespēja izkaidrot pēc punktiem kā būtu pareizak? sql savienojumā izdariju šādi! mysql_db = register_cvar( "ca_mysql_db", "DB no foruma" ) mysql_host = register_cvar( "ca_mysql_host", "localhost" ) mysql_user = register_cvar( "ca_mysql_user", "user no foruma" ) mysql_pass = register_cvar( "ca_mysql_pass", "DB parole" ) mysql_mid = register_cvar( "ca_mysql_mid", "1" ) mysql_table = register_cvar( "ca_mysql_table", "shoutbox_shouts" ) Un tanī topika bija kas minēts vel par šo daļu, kuru es īsti nesapratu! public CmdSay( iPlayer ) { new name[ 32 ], steamid[ 34 ], server[ 32 ] get_cvar_string( "hostname", server, 31 ) get_user_name( iPlayer, name, 31 ) get_user_authid( iPlayer, steamid, charsmax( steamid ) ) Kur, un kas ir nepareizi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeimoN Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Ja call admin ziņas parādās tikai pēc tam, kad kāds cits kaut ko ieraksta čatā (tiesa gan call admin ziņa parādās _pirms_ tās ziņas, ko kāds cits tur ieraksta), tad risinājums ir ielādēt ziņas no DB nevis cache. IPB settinga nosaukums, ja nemaldos, bija "Load shouts from DB" vai kaut kas tamlīdzīgs. Ja call admin ziņas vispār netiek ierakstītas ziņu tabulā, tad vaina ir plugina konfigurācijā. Plugina sourcē gan nekas nav jāmaina, jo plugins izveido atsevišķu konfigurācijas failu, kurā ir jānorāda DB informācija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.SliDerS Posted November 13, 2012 Author Report Share Posted November 13, 2012 Man ir otrais variants, nekas neparādās chatā! Es nezinu varbūt prefix ir nepareizais, vai kā! Bet visi chata ieraksti saglabājās shoutbox_shouts tabulā! Es nezinu ko es nepareizi daru! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeimoN Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Ja tabulā parādās ieraksti, visticamāk, palīdzēs tas, ka uzliksi, lai ieraksti tiktu ielādēti no datubāzes nevis cache. Paskaties Shoutbox settingus iekš APC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.SliDerS Posted November 13, 2012 Author Report Share Posted November 13, 2012 Caur DB izkatiju ierakstus! Tur nemaz no servera nekas neaiziet! Nav nekādu kustību no calladmin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now