MašīnZaglis Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 Šorīt vēl telefons strādāja , pazuda zona, ieslēdzu izslēdzu un VISS Tālruņa startēšana neizdevās. Sazinities ar izplatītāju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
brahhh Posted May 8, 2012 Report Share Posted May 8, 2012 gadijumā telefonu neesi kkādā lombītī nopircis, vai no rokām? Jo šāds ziņojums parādās tikai tādos gadijumos, ja telefons ir nobloķēts pēc IMEi koda. I know, agrāk strādāju Tele2. Attiecīgi, ja esi pircis lombī vai no rokām, ja tev ir dokumenti uz rokām, tad dodies uz klientu apkalpošanas centru, bet noskaidro uz kuru, vai tā būs Bite/Lmt/Tele2 un tur uz vietas, ja tev būs dokumenti par telefonu, tur tev viņu atbloķēš pāris min laikā. Veiksmi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now