Jump to content
GIGN Forum

Lielais Un Mazais Dzeses Loks


cash^
 Share

Recommended Posts

Karoč ir Audi 80 B4, 2.0 E, '92. gads. Ir spēcīga aizdoma, ka piešķilot mašīnu uzreiz tiek atvērts lielais dzeses loks, jo braucot motors kārtīgi nesasilst. Laikam termostats aizgājis pa pipeļiem. Kā var pārbaudīt vai aizdomas ir pamatotas t.i. mazais dzeses loks nestrādā?

Link to comment
Share on other sites

Ja tev kaut kas nestrādā ar siltumu mašīnā pirmais, ko dari pārbaudi ar roku trubas kas iziet no radiatora uz pečku. Neiznu kur viņas atrodas audi, bet ganjau tu saprati ko es domāju. Respektīvi, kad man bija termostats pa galam man temperatūras dachiks rādija normālu temperatūru, bet abas trubas bija tādas, ka mierīgi varēja turēt roku uz viņām.

Nomainīju termostatu, tad viena truba ir remdeni silta otra ir pilnīgi karsta. Vēl var būt, ka tev pechkas radiators ir aizdirsies un tapēc arī nesilda.

Tev temperatūras dachiks rāda normālu temperatūru, bet mašīna nesilda?

Link to comment
Share on other sites

parbaudi tada veida, ka termostatu iznjem un ieleic bljoda ar karstu uudeni, vinjam ir jastrada, vesma logichno.

jo var but gan ta ka neveras ciet, un varbut ta ka neveras valjaa!

pacheko cik atri uzsilst radiatora apakshejaa truba. Ja vinja uzsilst aatri, tad termostats neveras ciet, un vinhs ir jamaina.

uz vietas stavot sak silt vispaar? JO braucot pretvejs pietiekami labi dzesee!

tad kad izhecko pasaki, talak risinasim!

edits: aa ja ka ir salona.. siltums ir?

Link to comment
Share on other sites

Ja termostatam viss ok, tad pie darba temp un strādājoša termostata (pie nosacījuma, ja salonā ir pagriests karstais gaiss) Augšējā truba radiātoram ir karsta un otrā pusē apakšējā ir remdena. Vēl vari pabraukt un paskatīties vai trubas nav ļoti cietas, moš iekšā gaisa burbuļi un jāatgaiso sistēma.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...