Jump to content
GIGN Forum

Velosipēda Iegāde


Glud!naTajs
 Share

Recommended Posts

Tātad ir vajadzīga palīdzība no zinošiem cilvēkiem. Es atkārtoju - ZINOŠIEM cilvēkiem par Kalna divriteņiem.

Budžets līdz 200Ls un ne santīma vairāk.

Kādas ir manas vēlmes:

1) Stūre bez tizlajiem ragiem

2) Ērts sēdeklis, pēc kura nesāp dibuā (protams, ja netiek braukts 5 stundas no vietas)

Mani interesē vairākas lietas:

1)Bremžu sistēmas izvēle

2)Amortizātoru kvalitāte ritenim līdz 200Ls (vai tas nav tikai dizaina elements)

3)Rāmja materiāls

4)Vai izvēlēties tikai Shimano detaļas

5)Brendus, kam var uzticēties

Iesakiet Price/Performance ziņā labākos variantus.

Link to comment
Share on other sites

uztaisi šito topiku iekš www.rotos.lv/forum - iesaku

Beņķi vari nopirkt atsevišķi, jo tā lieta ir svarīga.

200 latos liela izvēle ar bremzēm nebūs - parastās defoltās.

amortizatori ? varbūt domāji priekšējo dakšu ? Tā arī kāda nāks tāda nāks 200 latos iekšā, nekas slikts, bet nekas arī labs.

Par rāmi tas pats - gribi labāku maksā vairāk, bet tā nāk apm. visi vienādi.

Kr4 par brendiem nesākšu, aizej uz to forumu tur ļoti daudz cilvēku ir kompetenti šajā ziņā un ir arī lietoti, labi riteņi.

Link to comment
Share on other sites

wow..dogy uzrakstija visu ko es grasijos, tik bišku ātrāk.

nu ja pirksi pa gabaliem, tad tikai diski un sakarīgāks rāmis sanāks (priekš mirstīga) pa 200 ls, kam būs arī garantija.

tad tik nāks bremzes, ātrumi, amortiņi...bla bla.

tu plāno ko līdzīgu downhill? tie čalīši sēdekli vispār neizmanto, ja nu vienīgi kā vairogu lai truba caur pakalu neizduras reizēm.

enīvei, ar tavu budžetu tās prasības ko vēlies izskatās nepiepildīsi.

Edited by rusty
Link to comment
Share on other sites

Apmekle lombardus tur krutus ritenus var dabut, ar diska bremzem , tiesam labs kaalna divritenis, laba priekseja daksa, vienigais biski pa smagu bet tas poh, zem 100 LS. Pazistams strada lombarda un man pardeva ;) Bet nedomaju ka tik leti tikai man, tur visi ap tadam cenam bija (Pielauj to ka ari zagti daudzi)

P.S Jaunu pa 200ls toch sakarigu nevar but. Tiesa kas tiesa :)

Edited by Dievs.
Link to comment
Share on other sites

Kuru teikumu jūs no šiem nesapratāt?

"Tātad ir vajadzīga palīdzība no zinošiem cilvēkiem. Es atkārtoju - ZINOŠIEM cilvēkiem par Kalna divriteņiem. ""Iesakiet Price/Performance ziņā labākos variantus. "

"Mani interesē vairākas lietas:"

Šī te sleja bija domāta, lai kāds man izskaidrotu katru konkrēti minēto PUNKTU.

Un Rusty, parādi man kurā vietā es kaut ko ieminējos par DH?

Riteni vēlos jaunu, protams ar garantiju un tikai nediršiet, ka pa 200Ls mūsdienās nevar nopirkt sakarīgu riteni.

Link to comment
Share on other sites

Pratigas bus pirkt lietotu velosipedu un pec tam mazliet salabot.

Bremzes noteikti V bremzes. Nekada gadijuma letas disku bremzes bez hidrolikas - smagakas + vispar nedarbojas. Ari hidrauliskas bremzes nav nemaz tik krutas. Moshka drumakaja downhila noder, bet savadak krutakie chalji liek v bremzes kalnu ritenjiem gonkas.

Parsledzeji - izvelies ar diviem klokishiem kaut kadus altus vai jau krutakus. Nenem tos grozamos - slikti darbojas. Vispar sistemu vajadzetu shimano deore, xt, xtr kaut ka ta. Ja pirksi lietotu, tad gan tur vari ieberzties, jo, piemeram, ja pirki no sportista, tad tas ritenis vesa miera varetu but 4 meneshus jauns, bet chalis nobraucis 7000km pa mezhu un visa sistema ljurkajas un pedalji krit nost! :)

Priekshejais amartinjsh normals sakas no 200Ls jauns.. ;) Itka perko lietotu riteni ar amartinu parak nevar ieberzties - protams - ja vien chalis nav izravis amartinja caurumu, ko, starpcitu, ir gadijies redzet! :)

Tad vel jaskatas uz rumbam, jo letajiem ritenjiem tas loti atri sachakarejas un ir jalabo/jamaina. Tur, protams, shimano vairs nav lideri, bet nu ari XT ruma bus labu laba, kaut gan ne pati vieglaka/krutaka. Bet atkal jaskatas, lai nekas nelurkatos.

Ari aploces un riepas un kameras/bezkameras - viss tas ir no svara (burtiska un parnesta nozime), bet sac jau ar to, ka ari parliecinies, ka ritenja izmers atbilst tavam izmeram (ramja collas un iznesums).

Aizmugurejo amartinu tev tochna nevajag! ;)

Ramis - kruta skaitas aluminija/karbona. Vel ir titana ramji, bet samera trausli. Tev nespid nekas labaks par chromolibdena rami viss drizak. ;) Prinicpa kas atshkjira - svars.

AA - viena lieta gan ir svarigi - ja ramim nav tads stiligs metala sudinjsh arzimugure nonemams, kur stiropians aizmugurejais parsledzejs, tad tas ritenis vispar ir atstojs. Tapatas skaties - ja ritenji nav pieskruveti ar ekscentriem, tad ritenis viss drizak ir totala miskaste! :/

Ja ritenis ir Scott, tad tas jau ir tjipa tiri ok raditajs, bet nu parejie jau ari nav slikti. Svarigi jau nejau ramis, bet tas, kas ir virsu tam ramim salikts. Scott ramji ir smagi sudi ap 2.5kg un vairak un ir uber eddition limited, kas maksa virs 3k Ls jauni! :)

Sitas ir LABS ritenis, ja vien detalas nav parak izjatas -

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles...tain/kbloh.html

EDIT AAA LOL tas tachu ir mana BRAALJA velosipeds! :D muahahah! :D tas bus tas variants par super velosipedu, bet no sportista! ;)

beefs

Edited by 0xDEAD BEEF
Link to comment
Share on other sites

es pirms diviem gadiem nopirku rock machine surge 70 1193.jpg toreiz samaksāju bik virs 200ls. ritens joprojām kalpo ideāli, lai ar viņu ir nobraukt 6k km pa pilsētu. principā ērtākais ritenis ar ko esmu braucis. viegls, izturīgs un normāli izskatās. viņam virsū stāv ar shimano alivio pārslēgi, strādā super. iesaku ar k-ko no rochmašīnas skatīties ar tagad :)

Link to comment
Share on other sites

Vecais deores modelis vai mazlietots xt vareetu iekljauties cenaa. Var protams njemt acer, alivio vai tos pashus sramus. Neiesaku kjeepaaties ar amortizatoru dakshu, jo labas dakshas tik saakas no 200ls, kaa jau beefijs piemineeja. Lai vai kaada amortinjdaksha buutu, vinja tomeer ir jaaelljo un jaauztur kaartiiba. Tapeec uzskatu, ka nav veerts. Pie shiis cenas tas buus dekors. ;)

Scots, Merida, BH. Shie brendi ir uzticami un domaaju, ka pamekleejot ne tik niknas komplektaacijas ir iespejams iekljauties shajos 200ls. Bet nu visticamaak vinji buus mazlietoti. Bet shis no shii klaasta var atrast arii pilniigi jaunus - rock machine, treks, anlen. Shie vareetu naakt ar vecaa modelja deores vai arii alivio komplektaaciju. Kas arii nav peljams.

p.s. Tev ritens kaadiem meerkjiem? Vienk. paarvietoshanaas vai arii paarvietoshanaas sacensiibu rezhiimaa?

p.p.s. Iesaku pagaidiit decembri, kad var dabuut lietotus ritenjus par labu cenu un labaa kaartiibaa. Parasti komandu labaakie brauceeji nobrauc sezonu un atdod sponoriem (klubam), lai notirgo. ZZK, hawaii, trek, corratec. Protams, it kaa kriize un 100% nevaru teikt.

p.p.s. Labas un leetas velo lietas ir pieejamas pie kinostudijas. Blakus shmerlja mezham.

http://vasara.xsports.lv/?id=450

http://www.zzk.lv/lat/produkti/?cat=44&id=344

Zinu, ka teici par cenu, bet iesaku padomaat par sho, ja nu nav variantu. :)

Link to comment
Share on other sites

Hayes

2)Amortizātoru kvalitāte ritenim līdz 200Ls (vai tas nav tikai dizaina elements) Nekas labs nesanāks, labākajā gadījumā rst vai kāds vecais mz. Piekrāj un pēc kādu DirtJumperu.

3)Rāmja materiāls. Atkarībā no pielietojuma, streetam iesaku cro-mo, patīkamāk arī izsaktās, bet ja tev alu iet pie sirds...

4)Vai izvēlēties tikai Shimano detaļas Shimano aprīkojums tavā 200Ls velo būs sūds, skaties sram (tieši uz robotiņu un šifteri)

5)Brendus, kam var uzticēties. Nu tavā cenā īsti neviens labs brends neietilpst, bet ja liec pa daļām: rāmji: NS, SEbikes, Samooni (streeta aparāti). Dakšas fox, marzocchi, rockshox. Abi ripuļi: NS, Halo, DMR. Rumbas, protams, novatec.

Iesakiet Price/Performance ziņā labākos variantus. Gaidi kad kāds rotosā izdomās atdot pa lētām naudām, veikalā dabūsi crapus (es nezinu kā tu brauc, ja taka meitene, tad tev pietiks arī ar merida complītu.

Edited by xyu
Link to comment
Share on other sites

Pirms diviem, trim gadiem ziemā bija diezgan iespaidīgas atlaides. GT ričuku kurs maksaja 350-400 ls varēja dabūt pa 200.

Tas bij sen un tā vairs nava tainsnība ;)

Enīvei, pa 200 Ls nedabūsi gatavu preci, labu, tapē, pērc pa detaļām, kārtīgāk papēti Thomasa postu ;)

Link to comment
Share on other sites

Paldies Tomass par reāliem piemēriem. Un pārējiem par detalizētiem postiem.

Nu lai pirktu lietotu ričuku tur tomēr ir jārubī fiškai uzreiz pērkot, jo tā es te varu salasīties visādas gudrības, tomēr dzīvē es šaubos vai daudz sajēgšu vai preci man grib iesmērēt vai nē.

Un pērkot lietotu nav absolūti nekādas garantijas.

Un jā, ritenis ir domāts pārvietošanai, nevis sacensībām. Noteikti pa 200Ls varētu sacensību ritenim varētu nopirkt kārtīgus ratus :)

Šis Tomasa variants ir tīri cērtams gan vizuāli, gan liela daļa detaļu ir no zināmā Shimano.

Tomēr beefa pieminētās disku bremzes (kas tieši viņam var pisties?) un dekoratīvie amortiņi rada bažas.

Ja liek visu riteni pa detaļām, tad viņu arī reāli dzīvē saliek vai arī man piegādā detaļas un jātiek galā pašam?

Un vispār man interesē, kas tieši šādam GT ritenim var neiet kā nākas, ja jūs te sakat, ka pa 200Ls nevar neko labu atrast? Kas tieši viņam par vainu?

Link to comment
Share on other sites

Nu tak ept ja tu nebrauc sacensībās tad kamdēļ galvu lauzi tik daudz par detaļām? Tavā gadijumā der arī dekoratīvie amortiņi, pa trotuāru braucot nedomāju ka tev vajag sacensību velosipēda komplektāciju. Tas tā vispārīgi nevis takā -10 :)

Un kartīgu aparātu priekš sacensībām tiešām par 200ls nekad mūžā nesaliksi.

Link to comment
Share on other sites

Budžets līdz 200Ls un ne santīma vairāk.

Kādas ir manas vēlmes:

1) Stūre bez tizlajiem ragiem

2) Ērts sēdeklis, pēc kura nesāp dibuā (protams, ja netiek braukts 5 stundas no vietas)

Mani interesē vairākas lietas:

1)Bremžu sistēmas izvēle

2)Amortizātoru kvalitāte ritenim līdz 200Ls (vai tas nav tikai dizaina elements)

3)Rāmja materiāls

4)Vai izvēlēties tikai Shimano detaļas

5)Brendus, kam var uzticēties

Iesakiet Price/Performance ziņā labākos variantus.

1) Ilgākos braucienus tie "tizlie" stūres ragi lieti noder, lai pamainītu roku pozīciju un pēc brauciena nebūtu sajūta, ka rokas tikko no ģipša izņemtas.

2) Sēdeklis ir ļoti individuāli

Bremzes - noteikti V. Ja arī kādā veikalā ir ričuks pa 200 ar disku bremzēm, nepērc. Amīši ritenim par 200 latiem būs ļoti traucēošs dizaina elements. Rāmis - alumīnijs, kas tad cits. Detaļas - par 200 Ls pērkot jaunu riteni ierakstīsies vien iekš alivio vai acera. No prife/performance laikam Merida būs visizdevīgākie. Latvijā Meridu tirgo/izplata Gandrs.

P.S. Sorry, ja pateicu to, ko jau citi rakstījuši, bet bija slinkums pārlasīt visus postus.

P.P.S. Tomasa variantu neiesaku, jo tās bremzes ir mēsls.

P.P.P.S. Es iesaku http://www.gandrs.lv/kalnu-mtb-velosipedi/kalahari-8-sx/. Pašam tāds ričuks ir ( tiesa nu jau upgreidots ). Dakša nav nekas labs, bet ja nepatiks, tad par pāri palikušo summu sanāk cietā dakša, spidometrs un visi pārējie sūdiņi.

P.P.P.P.S. Ja nu tomēr izdomā pirkt lietotu, tad iesaku Bīfa piedāvāto variantu, viņa bračka ir pietiekami populārs XC aprīndās, lai neuzmestu.

Edited by kRi
Link to comment
Share on other sites

Šovasar sanāca pārvietoties ar kak raz tādu pašu riteni kā kRi postā. Sakarīgs aparāts, vienīgi nedaudz par smagu likās. Braucamais bija lietots un es amortiņu nežēloju. Vēl nepišās (amortizators).

Kādi ir disku bremžu plusi attiecībā pret V-veida? Vienīgais, līdz kuram spēju aizdomāties, ir tāds, ka braucot downhill'ā un uzsitot astotnieku var turpināt normāli bremzēt. Nu, jā, varbūt arī bremzēšanas efektīvitāte pa def augstāka.

EDIT: Paņem spidometru. Kruta štelle. Un dubļusargus arī. Varbūt ritenis neizskatās tik kruta kā bez, bet slapjā laikā nepaliksi par pēdējo muļķi.

EDIT2: Pedāļi ar asiem sūdiem, lai tipa kājas neslīdētu, ir ļauni - piš apavu gumijas zoli un kājai noslīdot no pedāļa, atstāj caurumus apakšstilbā :D

Link to comment
Share on other sites

cash^ - priekšrocības ir tikai hidrauliskajām disku bremzēm, nu protams, ja neskaitam to par tiem astotniekiem ko teici. Mehāniskajām disku bremzem kluči bija tikai no vienas puses, kas visu laiku nepatīkami liec rotoru. Hidrauliskās reāli der, piemēram gariem nobraucieniem, kur V bremzes var pārkarst, kā arī dubļos. Par efektivitāti - kad braukāju ar http://www.gign.lv/forum/index.php?showtop...548&hl=TREK, tad varēju apstāties tikpat ātri kā tagad braucot ar V-breikiem.

preem - tas ričuks jau te divreiz ir pieminēts.

Gludekli - ja vēl ir, tad ķer ciet http://www.trekveikals.lv/pasakumi/nedelas_wow.php pirmo ričuku, respektīvi - Trek 4.5 k. Tā dakša jau būs diezgan sakarīga, aprīkojums arī ne sacensību braukāšanai būs OK.

Link to comment
Share on other sites

Nu taa kaa man ljoti labi pazinjam ir taads ritenis un nav bijushas nekaadas probleemas ar shiim diskubremzeem, tad nu es taa neiedomaajos neko sliktu par vinjaam. Protams, sava taisniiba ir Kristapam. Vai nu uz vietas veikalaa vai jebkur citur Tev uzliks normaalus v apmainjaa pret diskubremzeem.

em, nee. Tev nekas nav jaadabuu.. iedos katalogu un atkjeksee, ko tu veelies.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...