Jump to content
GIGN Forum

Iespeja Nopelnit, Ja Strada Smadzene


0xDEAD BEEF
 Share

Recommended Posts

Karoche! Par naudinam vienosimies. Programeshjanas valodai nav liela nozime, bet C++ dodu prieksroku, jo beigas tapat bus pasham japielago...

Karoche ir dots laukums (skat bilditi). Pelekajos laukuminos var ielikt ieksha kadu no figuram. Malinja ir redzamas 3 figuras, bet spele ir vel dazhas citas. Tas ir - linija garuma 2, linija garuma 3, mazins sturitis 2x2, klucis 2x3, klucis 2x3 ar vienu caurumu un krusts 3x3.

Uzdevums ir tads - tev ir kjepa figura, kuru likt laukuma + tu redzi nakamas 2/3. Kad tu uzliec savu pkjepa esosho figuru uz laukuma, tad paradas vel viena figura (tu vienmer redzi ari 3 nakoshas figuras).

Ir miskaste un figuru var izmest miskaste, ja negribas to likt uz laukuma. Ja kadai figurai uz laukuma vairak nav fiziski vietas, tad ta nemaz vairak neparadas.

Fishka ir tada, ka vajag aizpildit laukumu ar nosacijumu minimali maz figuras izmetot miskaste + kas vel ir svarigi - dazhas figuras ir zala krasa un tas ir jaliek virsu uz zalajiem laukumiem laukuma (tas nav obligati, bet uz zalja laukuma nedrikst likt dzeltenu figuru).

Nu re - principa strategija ir loti vienkarsha -

1) veidojam ap zaljajiem laukumiem (tie ir reti un nekad nesaskaras) setas ar figuram ta, lai tie butu ierobezhoti mazakaja speles figura linija 1x2.

2) liekam figuras ta, lai spele grieztu nost vienkarshus 1x2 laukumus, jo ta ir minimala figura.

pec kada laika spele paliks tikai zalie punktu laukumi un 1x2 citi brivi laukumi. Saks krist tikai 1x2 figuras un mes viegli aizpildisim speli un izpildisim visus nosacijumus.

Uzdevums nav parak sarezgits, bet tomer vajag ari skatities, lai kaut ko nogriezhot netisham neizveidojas kropla situacija.

Kas ir kropla situacija? Piemeram - zala figura stav ieksha stripa 1x3 vai nedod dievs - t burta. Tas nozime, ka jagaida lidz atnak zalais T vai 3, lai aizpilditu zalo laukumu un savadak nekadi.

Problema ir apstakli, ka ja tas bus vieniga vieta, kur laukuma ir T burts, tad spele pirms tam dos daudzus dzeltenos T burtus, kurus nebus kur likt, jo tos naksies mest miskaste.

Otra problema ir tada, ka ja speles laukuma izveidojas T burts (pat bez zala pleka), bet citur nav peimeram neviena stura, tad spele sak dot sturus un 1x3 linijas, kuras var ielikt T burta vieta, bet ja ta izdara, tad speli vairs nevar pilniba aizpildit. Tapec ari no ta vajag izvairities - sakuma tas nav tik svarigi, jo sturi un 1x3 var visur iebazt, bet velak tas LOTI LOTI apgrutinaas speli.

Nu ta... vai kads nemas sito uzkodeT?

Bus Board[x, y] 15x16 - 0 tuksh, 1 pilns, 2 zalais laukums

Bus Figure[num, x, y] attiecigi num 0 - 3 figura kur 0 tekosha kas jaliek laukuma un x, y (3x3) figuras laukums 0 tuksh 1 pilns

Un tad no tevis gaidu magisko funkciju

void BestMove(int *board, int *figure1, ... int *figure4, int resx, int resy, int *resfigure)

Nu 20 - 30Ls?

EDIT: FIGURU PROTAMS VAR ROTET PAR 90o

Beefs

post-2835-1245422138_thumb.jpg

Edited by 0xDEAD BEEF
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Labi labi! :)

Tagad jauns chelendz!

VISI ZIN WINDOWS SOLITARE 3card draw? Karoche - vajag algoritmu, kurh mak spelet solitaire. Piedevam - mazliet gudraku par totali tupu. Tas nozime - vispirms jaizskiren cauri cupinjai ar visam kartim un tad jadara gudri gajieni, lai nesanaktu atri vien aplauzties.

50LS. Ja kadu interese, tad padod zinu! Tur vel paris nosacijumi bus, ka pareizak izveleties karti vienlidziga situacija.

Beefs

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...