Jump to content
GIGN Forum

Tutorial: All About Env_...


d3ad_nOw
 Share

Recommended Posts

tutorialci5.jpg

Tutorials by amp from fpsbanana.com

Iztulkojis MoRoN.

All about env_beam

Apraksts : Šis var tikt izmantots lai izveidotu vairākus staru effektus, sākot no elektroniskām ierīcēm beidzot ar lāzeriem.

Izmantošana:

o Name (targetname) - Šo "entiny" var aktivizēt. Ja tam jānotiek ir jāieraksta vārds.

o Start Entity (LightningStart) - Tad env_beam lido ap diviem "entyiem". Šis ir sākuma punkts. Par pamatu ļoti labi der info_target.

o Ending Entity (LightningEnd) - Tad env_beam lido ap diviem "entyiem". Šis ir beigu punkts. Par pamatu ļoti labi der info_target. Ja beigu punkts ir norādīts vairākkārt stars izvēlēmies nejauši.

o Render FX (renderfx) - Skatīt "rendera" atribūtus lai dabūtu informāciju par Render FX

o Brightness (1 - 255) (renderamt) - Šis nosaka stara spožumu. Šis darbojas tāpat kā caurspīdība - lielāks cipars = spožāks stars.

o Beam color (R G B) (rendercolor) - Izmanto RGB vērtību lai uzliktu stara krāsu.

o Life (seconds 0 = infinite) (life) - Šis ir laiks sekundēs kad stars būs aktīvs. Lai padarītu mūžīgu staru atstājiet skaitli 0.

o Width of beam (BoltWidth) - Šim vērtiba var būt no 0-255. Spēlē tas skaitīsies (n * 0.1) pikseļi.

o Amount of noise (0 - 255) (NoiseAmplitude) - Skaļumu nosaka cik "aktīvs" stars būs. Šis ir izmantojams lai simulētu stara kustību. Skaļums 0 padarīs staru par tukši spīdekli.

o Sprite name (texture) - Šis ir izmantots kā stara tekstūra. Parasti stars ir sprites/laserbeam.spr.

o Texture scroll rate (TextureScroll) - Šis ir cik ātri tekstūra kustēsies. Sakārtojiet kā jums vajag.

o Frames per 10 seconds (framerate) - Šis rādis cīk ātri stara animācija tiek parādīta.

o Strike again time (secs) (StrikeTime) - Ja stara ilgums nav 0, šis parādīs ik pēc cik sekundēm šaut atkal.

o Damage / second (damage) - Ja tu vēlies lai stars nodara postu (kurš tad negribētu), Liec posta vērtību šeit. Staram vajag sākuma un beigu punktu, lai nodarītu postu!

Pirmās daļas beigas

env_beam

env_laser

env_beverage

env_blood

env_bubbles

Edited by d3ad_nOw
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...