d3ad_nOw Posted March 20, 2008 Report Share Posted March 20, 2008 (edited) Tutorials by amp from fpsbanana.com Iztulkojis MoRoN. All about env_beam Apraksts : Šis var tikt izmantots lai izveidotu vairākus staru effektus, sākot no elektroniskām ierīcēm beidzot ar lāzeriem. Izmantošana: o Name (targetname) - Šo "entiny" var aktivizēt. Ja tam jānotiek ir jāieraksta vārds. o Start Entity (LightningStart) - Tad env_beam lido ap diviem "entyiem". Šis ir sākuma punkts. Par pamatu ļoti labi der info_target. o Ending Entity (LightningEnd) - Tad env_beam lido ap diviem "entyiem". Šis ir beigu punkts. Par pamatu ļoti labi der info_target. Ja beigu punkts ir norādīts vairākkārt stars izvēlēmies nejauši. o Render FX (renderfx) - Skatīt "rendera" atribūtus lai dabūtu informāciju par Render FX o Brightness (1 - 255) (renderamt) - Šis nosaka stara spožumu. Šis darbojas tāpat kā caurspīdība - lielāks cipars = spožāks stars. o Beam color (R G (rendercolor) - Izmanto RGB vērtību lai uzliktu stara krāsu. o Life (seconds 0 = infinite) (life) - Šis ir laiks sekundēs kad stars būs aktīvs. Lai padarītu mūžīgu staru atstājiet skaitli 0. o Width of beam (BoltWidth) - Šim vērtiba var būt no 0-255. Spēlē tas skaitīsies (n * 0.1) pikseļi. o Amount of noise (0 - 255) (NoiseAmplitude) - Skaļumu nosaka cik "aktīvs" stars būs. Šis ir izmantojams lai simulētu stara kustību. Skaļums 0 padarīs staru par tukši spīdekli. o Sprite name (texture) - Šis ir izmantots kā stara tekstūra. Parasti stars ir sprites/laserbeam.spr. o Texture scroll rate (TextureScroll) - Šis ir cik ātri tekstūra kustēsies. Sakārtojiet kā jums vajag. o Frames per 10 seconds (framerate) - Šis rādis cīk ātri stara animācija tiek parādīta. o Strike again time (secs) (StrikeTime) - Ja stara ilgums nav 0, šis parādīs ik pēc cik sekundēm šaut atkal. o Damage / second (damage) - Ja tu vēlies lai stars nodara postu (kurš tad negribētu), Liec posta vērtību šeit. Staram vajag sākuma un beigu punktu, lai nodarītu postu! Pirmās daļas beigas env_beam env_laser env_beverage env_blood env_bubbles Edited March 20, 2008 by d3ad_nOw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now