Jump to content
GIGN Forum

Nakts Riita Spams


Pallma
 Share

Recommended Posts

Nezinu par bandītismu, bet limitus katrs var savam kontam regulēt kā vēlas

Runa iet par naudu, kas nav deklarēta.

24 stundās 200 izklausās ļoti par maz un 4k diennaktī ļoti par daudz, jo nu tie ir pāri pa 100k mēnesī un pelēkā ekonomika Latvijā nav tik bagāta, lai pratinātu tikai tos, kuri gadā virs 100k sastrādā!

Nevaru atrast likumu. Ir kaut kāds raksts no 2014. gada, kur teikts, ka sāks pratināt tos, kuri gada laikā ieskaita vairāk nekā 6k.

Šis Tom. ir jāzina.

Edited by bacard
Link to comment
Share on other sites

par kādu graustu tu te pīksti? tehniskā ir katru gadu jāiet, es neredzu problēmu. mums vienkārši latvijā viss tiek risināts ar revolucionārām metodēm, tā vietā, lai uzlabotu ceļa kvalitāti, vieglāk piepisties autobraucējiem. varētu vēl tehnisko 2 reiz gadā :)

edit: piedirsas, tas, ka tu ar savām dzeltenajām huiņām braukā, nenozīmē, ka citi nevar braukt ar normālām gaisām

sapratu, murdziņ. ne pa tēmu piepisos značit piedrsas'am, sor (piedirsasam, lol)

Edited by Oddijs
Link to comment
Share on other sites

Hrenons tā tiešajā tulkojumā nav normāla gaisma.

Nepisās meklēt, bet kaut kādā forumā bija uzskatāmas bildes, kāda atšķirība starp šķībo ksenoniem (hrenoniem) un xenoniem, īsāk sakot, kad brauc pretī kroplis ar hrenoniem, tad tu ne sūda no ceļa vairs neredzi, jo viņa xenonam neparedzētā apgaismojuma sistēma kopumā staru met nevis kā vajag, bet bliež pa visu ceļu tā, ka tev spīd acīs un met krustus, lai nenobrauktu no ceļa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tātad: atkal valsts ir vainīga pie tā ka esi mudaks un braukā apkārt ar 0mm protektoru un hrenoniem kas citiem acis graiž laukā?

bļed, Ja tev nav nauda vismaz normālām riepām un k-kāda cieņa pret citiem.. nelien bļed uz ceļa. nelien. kuru brauc apkārt ar 0mm vajadzētu ne tikai TA atņemt, bet tiesības ar. Oddij, ja atbalsti šrota atrasanos uz ielas ej noraujies podaa.

Link to comment
Share on other sites

es neatbalstu, citu drošību apdraudošas, miskastes un lisos goņītājus, kuri pat uz sausa asfalta kā pa putru bremzē, bet nu, es nedomāju, ka tehniskā 1reiz gadā ir par maz. par tiem hrenoniem vaitad jau arī tāpat nestādināja? es vienīgais nesaprotu, pēc kāda principa viņi tās riepas skatīsies, randomā bremzēs?

es domāju, vai stādinās pārbaudīt randomā?

Deadalive: zinu, ar kādām un kā pārbauda, tas īsti nebija tas jautājums. īstenībā par tiem, kas aizņemas riepas uz tehnisko pirmo reizi dzirdu, haha :D

Edited by Oddijs
Link to comment
Share on other sites

Nepietiek reizi gadā, jo ģēniji lai izietu TA ziemā riepas aizņemas tik uz TA laiku un mauc tālāk ar saviem liselī. tādus var tik pārmācis regulāra apstādināšana uz ielas. Hrenonisus stādināja, bet reti. tagad pa nopietno. Jonu ir baigi noriebies braucot pa nakti pretī tāds nāk.. neko neredz un vel pāris sec pēc tam esi apžilbis. protams pats jūtās kā kings. Oddij, ja Tev ir tiesības, Tev takš jāzin ar kādām riepām un kad drīkst braukt un kā to pārbauda.

Link to comment
Share on other sites

Gribētu paturpināt pa to CSDD tēmu.

Kurš maksā par tām apskatēm uz ceļa? :) Nav nauda skolotājiem, dakteriem un sazin kam, bet bļed jāatrod nauda šitādiem sūdiem?

Kas attieacas uz hrenoniem un lisām riepām, cilvēki taču paši neriskētu ar savu un apkārtējo dzīvību, ja viņi varētu atļauties to nedarīt. Es neaizstāvu tos cilvēkus, bet skatos uz valsti.

Igaunijā apskate jāiet katru otro gadu un ceļa nodoklis nav jāmaksā. Tātad katru gadu viņi ietaupa rupji ņemsim 100 eiro (20 CSDD + ~80 nodoklis) un viņiem ir ko ieguldīt mašīnā. Katram latvietim turpretī jāterē 100 eiro gadā, pasapņosim, ja tie 100 eiro nebūtu jāmaksā Jums katram gadā 100 eiro aiziet brīvajiem līdzekļiem, jā okej tas nenozīmē, ka tā nauda aiziet mašīnai, bet jums vajadzības gadījumā ir tie 100 eiro, ko iegrūst riepas vai bļed hujzin kur.

Tālāk, 6 mēnešos skates? Tas nozīmē, ka salīdzinot ar tiem pašiem mūsu austrumu kaimiņiem igaunim 2 gadu laikā ir 300 eiro vairāk brīvie līdzekļi.

Latvijā tā ir ar visu. Ja cilvēkam ir nauda viņš viņu tērē, ja nav tad žmiedzas. (Kaut vai tas pats pensionāru paradoks, jo mazāk saņem, jo vairāk sakrāj.)

Tagad strādāju kopā ar igauņiem un Latvijā viss sāk likties aizvien lielākā dirsā. Piemērs:

Igaunijā A1 licences iegūšanai vajag iesniegumu uzrakstīt, elektroniski pārbauda vai nav nodokļu parādi un piešķir.

Latvijā - izrādās ka birokrātija Latvijā pieprasa, lai būtu vēl viena licence 140 eur, bet lai dabūtu to vajag vēl papīru no DVI 50 eur.

Birokrātija valsts līmeni ir vienkārši pipec, protams, tā arī ražo darba vietas dahuja cilvēkiem, bet kam no tā labāk? Dienas beigās jau mēs paši maksājam par to birokrātiju. (šinī gadījumā latviešu uzņēmējs jau ir pa 200 eur nabagāks kā igauņi, kur viņš ietaupīs tos 200 eur? uz algām, uz tehnoloģijām) un aplis atkal no gala. CSDD gadījumā tas ir tas pats sviests.

Deadalive, tev mašīna vienmēr ir idealā stāvoklī. Brauc uz darbu jūti bremzes kaut kā ķīlējas, iebrauksi servisā sataisīt a pa ceļam tevi menti paņem ar CSDD brigādi, dupsen trahen uz 100 eiro, un vairs naudas nav par ko bremzes sataisīt. Ko darīt tādā situacijā? Ar asarām acīs stāstīt, ka tu jau brauci uz servisu?

Es pilnīgi saprotu, ka besī visi tie klauni uz ceļiem, bet tas tak ar nav normāli pa visu piestādīt rēķinu vēl pie tam ņemot vērā, ka Latvijā tāpat lielāka daļa dzīvo no algas līdz algai.

EDIT: vēl drusku.

tas ir tāds pats absurds kā tērēt naudu "latviešu atgriešanai Latvijā". Ja to naudu vienkārši iegrūstu katru gadu pieņemsim skolotāju algās, vai skolotāji brauktu prom? vai skolotāji, kas ir prom nebrauktu atpakaļ? Es iespējams kļūdos, bet cipars šim pasākumam bija ap 150-200 tūkstošiem gadā.

Labi ar 200 tūkstošiem valsti neizglābsi, bet tad vismaz atrisināt kādu no mūsu problēmām.

Šobrīd noteikti tā summa sadalās aptuveni 25% algās kas ar to nodarbojās, 50% bukletos ka Latvijā zāle zaļa, 25% vēl kaut kur.

Aizsvīlos, I'm out.

Link to comment
Share on other sites

Maddn es Tev pilnībā piekrītu. Man ar patīk ļoti pa šo parunāt, kas apmaksās ceļu uz csdd, nebūšanu piem darbā utt.

Es ceru, ka šo jautājumu visu pareizi juridiski sakārtos un būs ok.

Bet atceries vienu, mašīna ir ekstra, kas prasa naudu. Ja nevari pilnvērtīgi viņu uzturēt (nodokļi, riepas, remonti, benzīns utt) tad izvēlies kādu citu pārvietošanās līdzekli (sab.tr., ritenis, kājas utt)

Es cepos par tirliņiem, kuri brauc ziemas laikā ar 0mm riepām. kā viņš normāli nobremzē piem pie gājēju pārejas?

Vel jau problēma ir tur, ka tomēr latvieši lielākā daļa tomēr ir sisti paurī un neciena citus. problēma jau ir cilvēka domāšanā. ka tik kādu apist un piedrāzt sistēmu (protams ar valdības līmenī utt).

Tad kad cilvēki sāks domāt par cieņu un ka svarīgāk ir uzlikt labas riepas nevis vakarā parīt ganbejā (protams iečekojoties un to sašārējot visos soc. tīklos) tad varēs jau sākt domāt par labu sistēmas veidošanu. Tad kad tagad notiek kāda avārija, cilvēks kurš ir mazāk cietis automātiski iet skatīties, kas ir noticis ar viņa bleķa kasti, ne vai vispār otrs/pārējie vispār ir dzīvi. Cilvēku vērības ir vnk dirsā. Vērtīgi ir nobērts kārtējos zīmuļus soc tīklā.

pirms kāda mēneša braucu uz laukiem. ~20:00, ceļš aiz Valmieras. braucam 3 mašīnas, es pēdējais rindā. takā tad bij topā melnie ledus uz ceļiem, protams vienā līkumā pirmā mašīna ielidoja skaisti grāvī, otrā sekoja pa pēdām. Man mašīnai bij labas riepas, izņēmu līkumu ar mazu izslīdēšanu un nobremzēju. lecot laukā no mašīnas lai skrietu palīgā grāvī/ūdenī uz sāna guļošai mašīnai es protas nolikos uz muguras, jo bij pilnīga slidotava. Protams abām tām mašīnām bija sliktas riepas. Viens bij ~2004 a4 otrs ap to pašu gadu pasāts.

Nu nevar šeit vainot tik ceļa uzturētājus. Pašam ar ir jādomā kā un ar ko brauc.

un jā, visā tajā epopejas sākuma 10 min laikā pabrauca garām vismaz 10 mašīnas un neviens nepiestāja pat apvaicāties vai vajag palīdzību. lūk kas ir dirsā.

pēc tam gan piestāja jau pāris auto un kopā dabūjām laukā jau slapjos cilvēkus un viss ok.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Protams ka ļitaki. galvenais lai smuki izskatās, po drošība utt :)

Es aptuveni spēju iedomāties, kas notiktu, ja es tagad pa ielām atvilktu ar savu gludekli :D priekšā pussliki un aizmugurē metināts reduktors :D ielidotu apmalē ļoti ātri. Bet ir, kas brauc ar šādu "setupu (ok, bez metinātā)" šādā laikā. Man pat šorīt uz darbu braucot caur slāvu apli drusku izslīdēja ar visu esp ieslēgtu un virsū ir ļoti labas šipotas riepas. kas notiek ar liselī es pat nevaru iedomāties.

Link to comment
Share on other sites

Jā, pareizi jau ir. Saprotu par ko tu runā, es vairāk pa mazturīgajiem biju domājis nevis tiem, kas var atļauties tādus priekus.

Varu vēl ko pastāstīt par mūsu vērtībām. Kā jau varbūt daudzi zin, es esmu no Valkas (Valka - Latvijā, Valga - Igaunijā. Dvīņupilsētas)

Normāli kāju sapisu spēlējot fuci, huiņa muiņa saprotu no rīta, ka no gultas netieku ārā un potīte dubultā izmērā. Ko darīt? Aizved uz slimnīcu Valkā, tur ārsts dežūrējošais ginekologs saka, lai pisos nahuj palīdzēt man tāpat nevar, lai brauc uz Valmieru/Smilteni. Mani pat slimnīcā neielaida.

Par laimi bija Eiropas veselības apdrošināšanas karte, aizbraucu uz Valgu. Apskatās, izsauc ārstu no mājas, uztaisa man rengenu, sabintē, sasmērē un ko tik vēl, tas viss varbūt 30 minūtēs. Stiprs sasitums, jāguļ gultā. Dēļ kartes 2 eiro laikam samaksāju. Labi, sakārtota medicīnas sistēma valstī okej, tur stāsts nebeidzas.

Izvelkos ārā, zvanu lai brauc pakaļ savākt mani. Garām iet nu pēc paskata ņišijs krievs - botes, noplukušas treniņbikses, džinsa jaka. Redz, ka es tur uz vienas kājas lēkāju un paprasa vai viss kārtība, vai nevajag aizvest, ka viņam kaut kur tur esot mašīna, ka palīdzēšot.

Igaunijā man pat garāmgājējs palīdzēja, Latvijā smilnīcā neielaida :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...