-
Posts
278 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
MaiklsBlack last won the day on January 24 2018
MaiklsBlack had the most liked content!
About MaiklsBlack
- Birthday 10/09/1945
Contact Methods
-
Website URL
http://www.pc-history.com
-
ICQ
308828898
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Sigulda
-
Interests
Vecie datori un visu kas saistīts ar radio-tele-elektroniku
Recent Profile Visitors
8018 profile views
MaiklsBlack's Achievements
Taiperis >.< (9/23)
17
Reputation
-
Sveicieni visiem foruma lietotājiem! Paziņa pēc ceļojuma par ārvalstīm uzdavināja klēpjdatoru Ego Tulip https://www.dexigner.com/news/15941 Kāds tikās ar tadu (dāmu rokassomu). Barošana 18 volti, ja pieslēdz barošanas bloku, pie ieslēgšanas pogas iedegas indikators un sāk darboties ventilators, akumulators sak uzlādēties, tālāk nekas nenotiek . Pēc barošanas bloka atvienošanas ventilators turpina darboties, līdz akumulators palek izlādēts.
-
Kasešu magnetofons "Elektronika-302"https://www.pchistory.lv/wp-content/uploads...onika-302_2.jpgPaldies KarlimKasešu magnetofons Elektronika-302 ražoja 1974., 1984., 1988., 1988., 1989. un 1990. gadā TochMash Zelenogradas rūpnīcā, Mezon rūpnīcā Kišiņevā un Stavropoles radio komponentu rūpnīcā. Tās tika radītas uz modeļa “Electronica-301” bāzes, atšķiroties ar skaļruni 1GD-40, leņķa un bīdāmo regulatoru. Nominālā jauda 0,8 W, frekvenču diapazons 63…10000 Hz. Barošana no 6 elementiem A-343 un no tīkla, izmantojot PSU. Modeļa izmēri ir 315x225x90 mm un svars 3,5 kg. Sakarā ar darbnīcu sūdzībām par slideru slikto kvalitāti šo modeļu ražošana tika pārtraukta. Ražošanas 20 gadu laikā magnetofons tika pārveidots, vidējā diapazonā tika pievienoti tranzistori un mikroshēmas, izmantoti vietējie un ārvalstu motori, mainīts dizains utt.http://rw6ase.narod.ru/index1/mag_ml/mg_ka...tronika302.htmlhttp://forum.myriga.info/uploads/post-140068-1680702359_thumb.jpg
-
Telefons “VEF Bagta-50” 1959.g. https://www.pchistory.lv/telefons-vef-bagta-50-1959-g/ PSRS laikā no 1950. līdz 1965. gadam VEF (Valsts Elektrotehniskā Fabrika, Valsts Elektrotehniskā Fabrika) bija valsts elektrotehnikas rūpnīca Rīgā, Latvijā, VEF ražoja dažādus radioelektroniskus izstrādājumus. To izmantoja iestādēs un dzīvokļos, un tā bija visizplatītākā aparatūra pēckara laikā. VEF rūpnīca bija viens no lielākajiem elektrotehnikas uzņēmumiem PSRS. VEF rūpnīca bija vadošais automātisko telefona centrāļu, telefona komutatoru ražotājs, telefona aparātu, radioaparātu, radiouztvērēju un citu izstrādājumu. Rūpnīca tika dibināta 1919. gada aprīlī, un tā sasniedza savu augstāko punktu specializējās elektronikas jomā un kļuva par vienu no lielākajiem šāda veida uzņēmumiem, nodarbinot labākos speciālistus no visas valsts. Speciālisti no visas valsts, žēl, ka pēc PSRS sabrukuma rūpnīca tika privatizēta un reorganizēta desmit gadus vēlāk, 1999. gadā, tā praktiski pārstāja pastāvēt un faktiski beidza pastāvēt. Tālruņa izmēri: garums 19 cm, platums (dziļums) 18 cm, augstums 14 cm. Svars 1,850 kg Paldies Karlim
-
Notebook Asus Eee PC901 https://www.pchistory.lv/notebook-asus-eee-pc901/ Ekrāna atjaunošanas ātrums 60 Hz Procesors Intel Atom N270 (1,6 GHz) Intel i945GME Express mikroshēmas komplekts Operatīvās atmiņas ietilpība 1GB Operatīvās atmiņas tips DDR2 Grafiskā karte Integrētā grafiskā karte Svars 0,99 kg Akumulators aprīkots ar 6 šūnu litija jonu akumulatoru ar ASUS Super Hybrid Engine tehnoloģiju, akumulatora darbības laiks līdz 8 stundām. Izmēri (W x D x H) 225 x 170 x 39 mm WiFi, Bluetooth Savienotāji un I/O 3 x USB 2.0 / VGA / RJ-45 / Audio / SD/MMC atmiņas karšu slots Īsas specifikācijas 8,9″ / Intel Atom N270 (1,6 GHz) / 1Gb / 12Gb SSD / LAN / WiFi / BT / kamera / Windows XP / 0,99 kg Papildu funkcijas 1,3 MPix tīmekļa kamera Pilns komplekts ASUS Eee PC 901 Notebook, Li-ion akumulators, somiņa, barošanas bloks, lietotāja rokasgrāmata. Paldies Mārim
-
Kandradio Abava-252 https://www.pchistory.lv/kandradio-abava-252/ Diezgan rets eksemplārs no 1990.-to gadu paša sākuma.Klasiskais radio “Abava” uztaisīts tādā versijā, lai varētu uztvert tikko modē nākušo “jauno” FM skalu.Izgatavots nevis ar ierasto “Radiotehnika” brendu, bet gan ar atsevišķu Kandavas radiorūpnīcas brendu “KandRadio” (vispār Kandava bija lielās rūpnīcas filiāle).Nu un lepnais uzraksts “Made in Latvia”
-
Automašīnas ātruma mērītājs "Priekšējais lukturis" 60.-70. gs. ražots PSRS https://ru.pc-history.com/izmeritel-skorosti-avtomobilya-fara-60-70-g-made-in-ussr.html Ātruma mērītājs "Fara", 60.-70. gadi, ražots PSRS Pirmais ātruma mērītājs, kas tika izmantots PSRS, bija skaitītājs Fara. 60. gados ar to bija aprīkotas gandrīz visas Valsts autoinspekcijas patruļmašīnas. ceļu policijas automašīnas. Paredzēts "viena transportlīdzekļa ātruma mērīšanai un iepriekš iestatītas vērtības pārsniegšanas reģistrēšanai" - to izgatavoja. ierīce tika radīta aizsardzības rūpnīcās. Izgatavots pēc klasiskā padomju dizaina, tas atgādināja lielgabarīta lupa tipa lukturi, ko ceļu policisti nodēvēja par "lupo acs". saukta par "katlu". "Luktura" princips balstījās uz Doplera efektu: ierīce sūta signālu kustīga objekta virzienā, kas transportlīdzekli un pēc tam to saņēma. Ja tika konstatēts pārkāpums, iedegās indikatora lampiņa. Pirmā padomju ierīce tika noregulēta, izmantojot īpašu īpašas skaņošanas dakšiņas, kas tika piegādāta kopā ar "Fara": skaņošanas dakšiņas vibrācijas atbilda noteiktam ātrumam. Inspektors varētu noteikt ātruma slieksni uz vienu no trim diapazoniem. "Fara" reģistrēja ātrumu no 20 līdz 120 km/h, pieļaujot kļūdu ne lielāku par 20 km/h. 2,5 km/h. Ierīce bija gatava darbam 10 minūtes pēc ieslēgšanas un reģistrēja transportlīdzekļa ātrumu 8 stundas. Tomēr, Tomēr tā nebija plaši izplatīta - tā darbojās tikai kopā ar transportlīdzekli, kurā tā bija uzstādīta.
-
Laiks skrien un jāsāk strādāt tālāk. 1.TexasInstruments TravelMate 5000 https://www.pchistory.lv/wp-content/uploads/TexasInstrument_TravelMate-5000.jpg Paldies versatie no boot.ritakafija.lv 2.Ierīce automobiļu aizsardzībai ПОС 2 https://www.pchistory.lv/wp-content/uploads/Avtostoroz_POS-2.jpg Paldies Agrim 3.Pirmais PSRS testeris https://www.pchistory.lv/wp-content/uploads/Tester_Tt-1.jpg Vairāk ka parasti portālā
-
"LaserDisc" (LD) - datu nesējs optiskajos diskos Šie ir vēl 3 diski kā dāvana man klat pie 8 esošiem video diskiem atskaņotājam “Pioner CLD-2850”. Paldies Karlim “LaserDisc” (LD) ir datu nesējs uz optiskajiem diskiem. Tehnoloģiju 1958. gadā izstrādāja Deivids Pols Gregs, un tā tika patentēta un 1969. gadā. LD attīstības sākumā to sauca par “Atspoguļojošu optisko video diskotēku” vai Disco-Vision. 70. gados Philips un MCA apvienojas, lai izveidotu lāzera diskus, pirmais komerciālais modelis tika izlaists 1978. gadā. Šis formāts bija izplatīts nopietnu entuziastu vidū, tas nodrošināja daudzas DVD funkcijas un gadiem ilgi pirms tā laika. https://www.pchistory.lv/laserdisc-ld-datu-nesejs-optiskajos-diskos.html
-
Jaunā paaudze par to nezina «ЛЭТИ 60М» slaidu projektors ir paredzēts 35 mm uzņemtu diafilmu lentu projicēšanai uz ekrāna. Paldies Kasparam Visas 60.–80. gadu pieaugušo paaudzes atceras sava bērnībā ļoti siltas atmiņas par skatītām pasakas no diafilmam, un par pašu skatīšanās procedūru, kad filma tiek ar roku ritināta uz priekšu un uz baltas sienas, gan uz īsta ekrāna viens pēc otra parādās attēls un mamma vai tētis lasa tekstu ... Es, lai automatizētu filmu lentu rādīšanas procesu kaut kur 70. gadu sākumā, tika uzbūvēts no improvizētiem līdzekļiem un salūzuša rūpnīcas kodoskopa kaut kas līdzīgs. Ar slēdža un vadu pults palīdzību bija iespējams mainīt filmas lentes kustības virzienu.
-
Kino projektors “Радуга-2” Paldies Kasparam Ražošanas gads :.1988. Cena bija 555 rubļi. Ražotājs: rupnica “Kinap”, Kijeva, Ukraina https://www.pchistory.lv/kino-projektors-raduga-2.html
-
Printers "Robotron CM 6329.01 M" Paldies Kasparam Matricu printeris 1990 izlaiduma gada, kas izgatavots VDR , А4 formāta. Drukas ātrums ir 200 zīmes sekundē. Interfeiss: Centronics/ISPR/RS232 Simbolu skaitlis rindā: 80 Papīra formāts: А4 Adatu daudzums:9 Drukas tehnoloģija: matricu druka Valsts-ražotājs: VDR Ports: 25pin Informācija par printeri: https://fido7.ru.hardw.narkive.com/LsgT3VNC/robotron-cm-6329-02-m
-
Kalkulators "Электроника Б3-26" “Электроника Б3-26” kalkulatora tehniski raksturojumi ir: Displejs: vakuums, fluorescējošs Klaviatūra: 25 kauliņi Barošana: AA 4х1.5В tipa baterijas vai no barošanas bloka Daudzums ir vienlaicīgs индицируемых reģistru – 1 operācijas izpildes Maksimāls laiks – mazāk par 1 s Patērējamā jauda – 0.7 W Gabarītizmēri: garums 142, platums 80, augstums 27,5 Svars, ne vairāk kā 0,3 kg Paldies Karlim no Siguldas https://www.pchistory.lv/kalkulators-elektronika-b3-26.html
-
Elektrofons “Юность 301” https://www.pchistory.lv/elektrofons-yunost-301.html Paldies Kasparam “Юность-301” – 3.klases lampu elektrofons, izlaidās ar Ļeņingradas apvienību “Спутник” un ar Jaroslavļas radiorūpnīcu no 1970.gada.
-
Teksta procesors Wang Model230 VAC s/n ED4287 https://www.pchistory.lv/teksta-procesors-wang-model230-vac-s-n-ed4287.html Šis teksta procesors izgatavots 70.g. beigas-80.g. sakuma. Paldies Kasparam no Engures
-
Automašīnu tālrunis GSM SIEMENS S24859-C2000-A1-01 https://www.pchistory.lv/automasinu-talrunis-gsm-siemens-s24859-c2000-a1-01.html Paldies Andrim no Rīgas Šis tālrunis ir atrodams arī indeksos: Telecom D1 314, Mannensman D2 automašīna 2021/3021, ASCOM SE 923T, AT & T 3230, ABB Verifone D45-1P, ITLTEL. Siemens P1 attiecas uz pirmās paaudzes GSM autothelphs (ražošanas sākums 1992. gadā), un ir vienīgais Siemens modelis, kurš piemērots uzstādīšanai automašīnās, sākumā. Turpmāk uzņēmums atteicās no šāda faktora formas un izdeva parastos pārnēsājamos tālruņus, kas tika uzstādīti automašīnā, izmantojot uzstādīšanas iekārtu komplektus (automobiļu komplektu) gan SIEMENS, gan trešo pušu ražotāju. Tāpat kā Motorola International 1000 Siemens P1 tika ražots divās versijās, uzstādīšanai automašīnā un pārnēsamajā versijā. Modulārā konstrukcija atļāva to viegli pārkonfigurēt par tālruni automašīnā ieviestā un pārnēsāmajā. Ierīces svars bija 2,2 kg.Iebūvētais akumulators bija pietiekams ierīces 2 stundu darbībai sarunā vai 12 stundas gaidīšanas režīmā. Tīmekļa versija ir ideāli piemērota komunikācijas organizēšanai valstī vai medību mājā, it īpaši, ja antenu novieto augstāk. Automašīnā šo iespēju var izmantot, izmantojot invertoru vai parastu autouzlādi. Kādās automašīnās tika uzstādītas: Siemens P1 bija plaši izplatīta gandrīz visās automašīnās 90. gadu sākumā un vidū, bet bieži bija sastopami arī vēlākajos modeļos. Tā augstās popularitātes cēlonis (pat pēc izņemšanas no ražošanas) bija plašā izplatība un augstā sakaru kvalitāte. Cik zināms, Siemens P1 nav oficiāli uzstādīts nevuenā automašīnā, bet šī informācija var būt neprecīza. Neitrālais dizains labi piemērots jebkuram interjeram, bet jāņem vērā, ka caurulei ir oranžs apgaismojums. https://www.drive2.ru/c/1626651/